November 7, 2011

Segmen : Saya Mahu Vector Graphic


Kenapa mahu Vector graphic?
Sebenarnya saya pun tak tahu apa tu vector graphic. Tapi nampak macam menarik tuk ada satu untuk gambar sendiri. Sekurang-kurangnya kalau org tanya apa tu vector graphic bolehlah menjawab. Xdelah cam katak bawah tempurung. Maklumlah saya x belajar benda2 graphic ni. So mmg zero knowledge pasala benda2 ni.. Tapi kalau ada yang sudi nak kasi syok juga....
Vector yang Fiza buat ni cantik dan kemas jer.. Saya rasa nak buat vecto graphic ni perlulah seorang yang telitikan. Yelah kalau x rupa siti mungkin jadi rupa org lain lak kan...

Harap2 saya antara 5 yang berjaya mendapatkan Vector Graphic dari afizah.
Amin !!!

1 comment:

  1. Assalamualaikum..thanks join segmen Azhafizah.com..akan dinilai selepas tamat tempoh segmen dan keputusan akan diumumkan a.s.a.p

    ReplyDelete